پرده آماده یا پرده زبرا؟

هنگام خرید پرده آشپزخانه به این نکته توجه داشته باشید که پرده ای خریداری کنید که در برابر نور و شستشو مقاومت بالاتری داشته باشد، چون مجبورید بارها پرده آشپزخانه را بشویید.

زیبایی دکوراسیون خانه ها وابسته به زیبایی دکوراسیون در قسمت های مختلف آن است و نمی شود که فقط به یک قسمت هایی توجه بیشتری شود. شما میخواهید خانه زیبایی داشته باشید نمیتوانید فقط قسمت پذیرایی و نشیمن اهمیت بدهید و آشپزخانه را فراموش کنید، زیرا در خانه هرفردی، آشپزخانه قسمت بسیار مهمی به حساب می آید، مخصوصا در خانه های امروزی که آشپزخانه ها اپن هستند و از فضای خانه به داخل آشپزخانه دید دارند.

پیشنهاد ما وقتی سینک ظرفشویی رو به پنجره قرار دارد این است که از پرده های زبرا استفاده کنید. زیرا پرده های زبرا به خاطر آهاری که دارند مانع حرکت های بیش از حد پرده می شوند و مزاحم شما در شستشوی ظروف نمی شوند و همچنین در روز و شب قابلیت تغییر میزان نور ورودی را به راحتی دارا می باشند.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از پرده هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید که فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان دهند، مخصوصا اگر در آشپزخانه درب به روی تراس دارید حتما از پرده های آماده ژرسه استفاده کنید که به راحتی جمع می شوند.